وبلاگ مد اسكندريه
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1231
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

به عنوان درجه حرارت شروع به افزايش، بنابراين انجام hemlines و همان سختي وجود دارد اصل به كيف دستي تابستان خود را اعمال مي شود. پس از فصل از حامل هاي ني و كرايه سبد الهام گرفته، حمل و نقل كردن شفاف قرار است براي تبديل كيسه آن از تابستان است. فكر مي كنم از آن به عنوان يك فرمت طبيعي از روند كفش برهنه، با مقدار زيادي از گزينه هاي است كه نمي خواهد سقوط كوتاه در مد يا تابع.
اين جبهه تازه اي از ديدن از طريق حمل ALLS مي آيد در اشكال و اندازه هاي بي شماري است. نتيجه نهايي احساس شگفت انگيزي تازه و مدرن در مقايسه با سلف ني فروتن خود را، به ويژه با توجه به تعداد گزينه هاي رنگي روشن است. در اينجا، 9 از بهترين، از وينيل زرد آفتابي رداء به فيروزه اي فلزي حمل و نقل كردن همه نبوغ محض Skinnydip است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۱:۴۲ ] [ alexandrina ]

كيم كارداشيان غرب معروف او را به اولين توپ مت مه 2013 حضور داشتند، لباس پوشيدن و در سفارشي گيونچي و تنها چند هفته قبل از تولد نخستين فرزند او، شمال غرب است. اما اين آخرين باري كه او را سبك زايمان به فرش قرمز در جشن و سرور را ندارد. با توجه به به روز رساني در برنامه او امروز، آن را معلوم است كه او دو ماه باردار در اين مراسم در سال 2015. بود "من در تلاش بود براي پنهان كردن آن،" بار خوانده شدن پيام خود را. در درخشان، طراحي شفاف توسط روبرتو كاوالي، ستاره تلويزيون واقعيت پنهان او در حال رشد دست انداز كودك در راه پر زرق و برق ترين. "الهام من براي لباس از نگاه شر در اولين جشن ملاقات آمد، گفت:" كارداشيان غرب، كه نشان داد كه او تا به حال يك لحظه دنياي طرفداران ملاقات افسانه اي عملكرد آن شب.
لباس خود را يكي از ترين صحبت در مورد به نظر مي رسد از شب، به دليل ماهيت جذب مي كند آن بود. لبه انتهاي تحتاني لباس و پيراهن وكت پر جاروب فرش، وام غرب نوع درام انتظار داريد به پايين راهرو، در حالي كه قاب محض اشاره به پوست. او به وضوح خاطرات خوشي از لباس شب-او از شب نوشته صميمي، تصاوير پيش از اين هرگز ديده مي شود از آن را به رفتن با پست فلاش بك است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۵۵:۲۷ ] [ alexandrina ]

معروف است كه ها Chrissy Teigen به كاملا مجموعه كيف دستي. آشپز، مدل، و در سراسر جت گذارنده است كه هميشه با A- ليست لوازم جانبي بر روي بازوي او (و نه، نه جان لجند) ديده مي شود. بنابراين، هنگامي كه Teigen به در فرودگاه بين المللي لس آنجلس امروز صبح با يكي وارد شدند، اما دو كيسه آن در كنار او، در آن مانند احساس بدون brainer-چرا به يك قطعه بيانيه هنگامي كه شما به بسياري از بيشتر؟

در دست راست خود را، Teigen به انجام چرم روغني لوو و اثاثه قابل حمل، و سپس يك هماهنگي كيسه جير مليله از خانه بيش از شانه اش پرتاب. در حالي كه حامل در خط با سايه ساختار معمول خود سقوط كرد، كيف پول زير احساس غريب، به لطف خود عتيقه-Y چاپ و تر و تميز حاشيه. اين ارتعاشات فروشگاه صرفه جويي نيز تا در ژاكت خام لبه است كه تازه برشخورده نگاه كرد، و همچنين شلوار جين دوست پسر به شدت مضطرب او تبديل شده است. عينك آفتابي خلباني بزرگ و تطبيق هدفون به پايان رسيد نگاه، پايه آن را با عملي ضرورت در پرواز.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۹:۲۳:۲۱ ] [ alexandrina ]

استفاده از رژ لب حنا براي شكستن رايگان از يورش مواد شيميايي است. آرايش حنا تركيب كاملي از تكنولوژي مدرن و علم باستان، كه ارائه مراقبت كامل و زيبايي طولاني مدت كمك مي كند. اين آرايش حنا محبوب در حال حاضر حرف آخر را در راه حل هاي زيبايي در نظر گرفته.
لب حنا: يك جايگزين براي سرب شيمياييRihanna Pinterest taneshia Schmuck im Wert von mindestens g e s c h e n k t !! Silandu.de besuchen und Gutscheincode eingeben: HTTKQJNQ-2016:
آيا مي دانيد كه كلئوپاترا لب شيرين او با حنا و رنگ كارمين؟ بنابراين زيبايي افسانه اي از سال گذشته است. در حال حاضر، آن نوبت خود را به يك علامت است. قبل از اينكه ما با مزاياي از سرب هاي حنا را ادامه دهيد، در نظر گرفتن اين: -
    تحقيقات انجام شده توسط كمپين براي امن آرايشي و بهداشتي نشان داد كه سرب هاي شيميايي حاوي بسيار فراتر از حد مجاز شود. اين مي تواند به خسارات جبران ناپذيري در سيستم عصبي منجر شود. همچنين، ممكن است در بيماريهاي خوني و مغزي شود. مصرف طولاني مدت از سرب حتي ممكن است سرطان را آغاز كند.    سرب شيميايي نيز حاوي رگه هايي از فتالات بوتيل بنزيل يا BBP. اين ماده شيميايي مي تواند رشد بافت پستان را دستگير كنند.    اثري از فلزات سنگين مانند مس، كروم، كبالت و آرسنيك، نيز در رژ لب هاي شيميايي يافت.
فوق تنها برخي از مواد شيميايي موجود در لوازم آرايشي، و عوارض آن. بنابراين، براي محافظت از خود از مواد شيميايي مضر، استفاده از رژ لب حنا گياهي و آرايش حنا. سرب بر اساس حنا مانند لب حنا نه تنها نوع بر روي لب خود را، بلكه بر روي حيوانات. دليل اين است كه هيچ يك از آرايش حنا نياز به آزمايش بر روي حيوانات. از اين رو، در زمان بعدي شما پوشيدن يك رژ لب حنا، احساس گناه نكنيد براي شكنجه يك حيوان بي گناه است.
حنا رژ لب: مزاياي
ارتقا مجموعه خود را به يك رژ لب حنا براي آزادي 100٪ از مواد شيميايي و منافع، كه عبارتند از:
    توانند از رنگ هاي غني، مناسب براي همه موارد.    آزادي از كت رژ لب چسبنده، با توجه به پايه آب غني شده خود را.    مزاياي عصاره حنا خالص است.    قابليت دو به عنوان يك رژ لب و خط لب.    لب رطوبت داده به دليل وجود پروتئين گندم است.    رنگ لكه ضد كه براي ديگر باقي مي ماند.    خنك و تازه، با توجه به نعناع و مواد ديگر.    بدون سلب.    براق، خامه و لب شيرين به دليل روغن هاي طبيعي آن است.    نرم افزار صاف.
آرايش حنا مانند لب حنا مي تواند به عنوان خط لب به طرح لب، قبل از استفاده از آن به عنوان يك رژ لب به طور منظم استفاده مي شود. احساس سوزن سوزن شدن كه شما ممكن است احساس به دليل عصاره نعناع است. رژ لب حنا حق را از دامان طبيعت مي آيد. از اين رو، اين حاوي مواد تشكيل دهنده طبيعي است كه افزايش زيبايي خود را، به آرامي و به طور موثر.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۵:۱۴ ] [ alexandrina ]

امروزه بسياري از رويدادهايي كه در شب برگزار مي شود و به منظور توجه به اين موارد، لباس مناسب بايد استفاده مي شود وجود دارد، به ويژه هنگامي كه آن را به خانم ها مي آيد. انتخاب لباس شب مناسب براي اين نوع از موارد لباس آسان نيست اما مي توان به دست آورد. آنها در رنگ هاي مختلف، بافت و سبك در دسترس هستند. شما نياز به با اين حال، توجه داشته باشيد از اين رويداد خاص شما به حضور در را به عنوان شما نمي خواهيد به نامناسب براي اين رويداد لباس مي شود.
بسياري از زناني كه مي دانم آنچه را مي پوشند كه مناسبت وجود دارد. با اين حال، كساني كه هيچ به عنوان نشانه به آن براي شروع به دريافت كنيد كه لباس مناسب براي اين رويداد وجود دارد. بسياري از مغازه ها كه لباس زنان فروش در سراسر جهان و اين لباس ها در دسته هاي مختلف، كه شامل مدل لباس، لباس ساقدوش عروس، لباس حزب، لباس كامل شكل و لباس شب طبقه بندي مي شود. لباس عصر طراحي شده اند به قطعات كلاسيك است كه مي تواند فرسوده وقت و زمان دوباره، در طول فصل.
ترين لباس با كيفيت شب بسيار گران قيمت هستند، بنابراين شما نياز به اولين بررسي قيمت هاي خود را و سپس و چوب به بودجه شما. اگر شما مي توانيد برچسب قيمت بزرگ را ندارند، بسياري از فروشگاه هاي آنلاين است كه فروش اين نوع از لباس با قيمت هاي عادلانه وجود دارد. در جهت پيدا كردن بهترين لباس شب كه شما با توجه، شما بايد كمي در مورد مواد مورد استفاده و طراحي لباس مي دانيم، حفظ شكل بدن خود را در ذهن داشته باشند. زنان بسيار خاص در مورد آن چه مي پوشند، و اين با نوع مواد است كه لباس شب از آن ساخته شده شروع مي شود. ماده اي كه احساس مي كند راحت در برابر پوست خود را به طوري كه شما شب خود را لذت ببريد و تحريك توسط پارچه را انتخاب كنيد.eva lendel 2017 bridal sleeves deep v neck heavily embellished bodice romantic pretty pink color a  line wedding dress keyhole back royal train (britany) mv:
اين مهم است كه آنها را از شركت هايي كه داراي دانش گسترده اي در صنعت مد با تجربه لازم است. دانستن بدن خود را نيز يك راه طولاني در پيدا كردن لباس شب مناسب براي رويدادهاي مختلف برويد. اگر ارتفاع خود، سينه و اندازه دور كمر را نمي دانم، آن دشوار خواهد بود براي پيدا كردن لباس مناسب. مطمئن شويد كه شما تمام اندازه گيري خودتان و يا توسط يك حرفه اي قبل از شروع فرايند پيدا كردن يك لباس براي مناسبت خود را گرفته اند.
ترين حوادث رنگ تم بنابراين مطمئن شويد كه براي پيدا كردن اگر يكي در اين مراسم مي خواهيد به وجود دارد، كه اين رنگ لباس شما در حال رفتن به خريد را تعيين خواهد كرد. اگر هيچ رنگ قالب در صورت وجود شما بايد براي يك رنگ كه تعارف اندازه بدن، پوست خود را و رنگ مو برويد. پوشيدن لباس كه تعريف نيست كه شما را به شما نگاه و احساس بد است. لباس عصر بايد قادر به خارج كردن بهترين نتيجه را از بدن شما مي شود. اگر شما نمي دانيد كه چگونه در مورد گرفتن لباس شب رفتن شما مي توانيد يك سبك است كه كمال ميل به شما كمك خواهد كرد كه تماس بگيريد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۵۳:۲۱ ] [ alexandrina ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب