وبلاگ مد اسكندريه
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1188
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يك لباس آخر هفته كه تنبل نيست، يك هدف عالي است. Sundresses are nicer و شورت ها هميشه راحت هستند، اما كجا قطعاتي طراحي شده هستند كه سهولت را با ساختار تركيب مي كنند؟ بسياري از افراد مشهور (Kendall، Rita، Zendaya) براي تابستان در نظر گرفته اند، اما جرقه هاي جدا شده رك و پوست كنده نيز كار نمي كند و همچنين يك بار در هفته آخر هفته. هنگامي كه گيتي هايد در ديروز در نيويورك از صندلي جادويي مسيحي دادا استفاده كرد، او همسالانش را نشان داد كه چگونه اين كار را انجام مي دهد - يك نگاه به ظاهر سفارشي كه در عين حال گاه به گاه است، مي تواند حركت را از بيدار شدن به كوكتل بدون از دست دادن ضرب و شتم انجام دهد. است، مي تواند حركت را از بيدار شدن به كوكتل بدون از دست دادن ضرب و شتم انجام دهد.
اين اولين بار نيست كه اين مدل براي پرونده ساخت خانه در PJ ساخته شده است. هاديد چيزهايي را براي لباس خوابيدن الهام گرفته است، مانند مجموعه سبز زمردي كه بهار گذشته بود. اين ويژگي بسياري از عناصر ديده مي شود در اينجا كلاسيك pinstripes، قرارداد لوله كشي - اما Hadid اضافه كردن يك بازي در حال تغيير قطعه براي اندازه گيري خوب: يك سينه بند سه تايي Fleur du Mul در ابريشم ساتن. آستين هاي باريك داراي يك لقمه قرض گرفته شده از پسران بودند، اما سرپوشيده يك لقمه زنانه را تحويل داد. اين اجازه مي داد كه پايه هاي كاملا هماهنگ شده خود را به دنبال داشته باشد.
وضعيت زير كمر نيز ارزشمند بود. در حالي كه شلوار سنتي پينيما داراي يك طناب است، اين قطعه شبيه شلوارها به دليل بسته شدن زبانه هاي آن است و بيشتر در كمر نشسته است، و حتي بيشتر به نظر مي رسد. مثل نيمه بالاي jumpsuit، پاهاي پينه بريده شد؛ هادي از منظر سلوويه با ستون فقرات و استثناي ويتزمن "Clingy" كه از طريق نوار طلاي همه جانبه آن پيوند داده شده است، از صحنه خارج شده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تير ۱۳۹۶ ] [ ۱۰:۱۶:۱۵ ] [ alexandrina ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب