وبلاگ مد اسكندريه
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 1224
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين هفته كاملا براي هنرمندان زن افسانه است. نگاهي به Cardi B، كه در بالنساگا چكمه هاي TRL را نشان مي دهد و يك لباس پرطرفدار لباس Versace را نشان مي دهد. واقعيت جالب: كاردي B در مورد "كساني كه Balenciagas، كساني كه به نظر جوراب شبيه هستند" ميپردازد. در اثر او "من دوستش دارم". پس از آن ريحانا بود كه يك چاپ صورتي، گل را از Dolce & Gabbana كشيده بود كه شامل يك دامن كوتاه و يك ژاكت كشنده. با نام آن "مادر بزرگ طلايي" شيك. سولانژ، از سوي ديگر، در يك نوك مد وحشيانه تر بود، موتورسيكلت را با يك ژاكت موتور كلاسيك براي بازي در جامائيكا متوقف كرد. SZA همه چيز را در جهت ديگري به طور كامل در نظر گرفت - فكر مي كنم هوابودهاي اسپندكس عصر يخبندان و گرمكن هاي پا - به عبارت ديگر، دهه 80 هرگز به نظر خيلي خوبي نرسيده است.

ديگر لحظات قابل توجه كاندول جنر غواصي با اسكات ديزيك در جوراب بافي آبي فيروزه اي؛ سوپرملد ناتاليا ويدينوا در دفاتر Instagram در نيويورك كه توسط Batsheva به نمايش گذاشته شده است، مورد استفاده قرار مي گيرد. و اگر شما به دنبال سبك آخر هفته inspo هستيد، سپس تياانا تيلور در بوكسورهاي Balenciaga و پيگيري شلوار در كوچه بولينگ همه چيز شما


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۴۲:۳۴ ] [ alexandrina ]

آنها مي گويند كه زوج هايي كه با هم زندگي مي كنند، با همديگر با هم مي مانند. و هيچ كس در هاليوود بيش از جسيكاي بيل و جاستين تيمبرليك ثابت نشده است. اين جفت معمولا در لس آنجلس كار مي كند، در حال اجرا، دوچرخه سواري، حتي در كنار گلف گلف بازي مي كند. در حال حاضر، به نظر مي رسد، دو ستاره طرفداران كريوتراپي دروني است، يك نوع درمان است كه به حمام يخ با تكنولوژي بالا برسد. طرفداران ديگر تانك هاي كريوتراپي بدن (WBC) كه كاربران را به ميزان منفي 300 درجه فارنهايت در معرض دو تا چهار دقيقه در يك زمان قرار مي دهند، مانند جنيفر آنيستون و ورزشكاران مانند LeBron James و Floyd Mayweather Jr در حالي كه اتاق هاي سرد يك بار به عنوان چيزي از آينده در نظر گرفته شده اند، در حال حاضر بيشتر و بيشتر در مراكز سلامتي در سراسر كشور در بر داشت. اما سوال باقي مي ماند: آيا بدن شما عميقا يخ زده سالم يا مضر است؟
مخازن ايستاده يك نفر را نگه مي دارد كه لگن و پاهايش در معرض بخارات فوق العاده پايين قرار دارند، در حالي كه اتاق هاي گروه براي چند نفر در يك زمان، تمام بدن را با دماي دمايي توليد شده توسط نيتروژن مايع محاصره مي كنند. سرد شديد دماي بافت را كاهش مي دهد، كه مي تواند موجب كاهش درد، كاهش التهاب و افزايش جريان خون شود. برخي از طرفداران به دنبال مزاياي تساوي پوست و كاهش سلوليت مي باشند؛ حتي برخي از افراد حتي اعتبار CRYOTHERAPY براي كمك به كاهش وزن و كاهش اضطراب و افسردگي.
با اين حال، مطالعات باليني هنوز در آثار است، و محاكمات علمي متمركز بر يخ درماني براي تأييد ادعاي تداوم جانبداران، كمي كار كرده اند. اين، همراه با انفجار درمان در محبوبيت المپيك، از جمله اسپليتر آلليسون فليكس، در مورد آن توييتر توييتر - باعث شده است كه FDA يك بيانيه پيشگيرانه نادر را بياد آورد و اشاره كرد كه هيچ دستگاه WBC واقعا به عنوان درمان ايمن و موثر براي پزشكي تاييد نشده است. شرايط تقريبا دو سال پس از انتشار آن، هنوز تصويب نشده است. به گفته Einar Ottestad، M.D.، استاديار باليني آزمايشگاه علوم عصبشناسي مركز پزشكي دانشگاه استنفورد، "هيچ شواهد خوبي براي نشان دادن اين نيست كه شبيه شفا دادن اتفاق مي افتد" در اين تانك وجود دارد. اوتستاد مي گويد كه از تكنيك هاي انجماد متفاوتي مانند كريوآلبالسيون و كريوآنالژزي براي درمان و كشتن سلول هاي سرطاني و اعصاب دردناك خاص استفاده مي كند اما ادعا مي كند كه اتاق هاي بدن مي توانند آنچه را كه او "ديگر بيماري مزمن و سخت براي درمان بيماري ها" پلت فرم درمان سرپايي هدف فقط توسط آژانس فدرال تصويب شد، اما فقط براي پزشكان و فقط براي اعصاب در شانه، ناحيه كمر و زانو استفاده مي شد).
بيانيه FDA نشان مي دهد فراتر از اين مزاياي بهبودي غلط اثبات شده است، خطرات بالقوه متعددي براي اين عمل وجود دارد. قدم زدن در يك مخزن سرگردان ممكن است به نظر مي رسد به عنوان خوش اندام شدن به عنوان صورت، اما خطرات شامل آسيب ديدگي (يك كارمند آبگرم در حالي كه خود را در يك جلسه در اتاق در سال 2015، نتيجه سطح پايين اكسيژن در فضا)، يخ زدگي و سوختگي اثراتي كه در ميان ورزشكاران به وجود مي آيد كه به درمان عمومي كمك مي كنند. در سال 2011، جاستين گاتلين، جاسپر، گزارشگرها را نشان داد كه برفهاي يخ زده خود را روي پاشنه هاي خود نشان دادند كه پس از پوشيدن جوراب هاي مرطوب به اتاق WBC شكل مي گرفت. در ماه گذشته دو بازيكن بسكتبال ايالت ميسوري پس از زايمان مشابه در پاي خود ايستادند. علاوه بر اين، FDA هشدار مي دهد كه بيماراني كه WBC را انتخاب مي كنند بيش از درمان هاي متداول براي بيماري هاي آنها مي توانند در بهبود وضعيت خود و يا حتي شرايط فعلي خود را بدتر كنند. چطوري؟ در حال حاضر امكانات WBC در ساير نقاط جهان ممكن است تنها باقي بماند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۳ فروردين ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۰۲:۵۶ ] [ alexandrina ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب