وبلاگ مد اسكندريه
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 1220
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

به عنوان درجه حرارت شروع به افزايش، بنابراين انجام hemlines و همان سختي وجود دارد اصل به كيف دستي تابستان خود را اعمال مي شود. پس از فصل از حامل هاي ني و كرايه سبد الهام گرفته، حمل و نقل كردن شفاف قرار است براي تبديل كيسه آن از تابستان است. فكر مي كنم از آن به عنوان يك فرمت طبيعي از روند كفش برهنه، با مقدار زيادي از گزينه هاي است كه نمي خواهد سقوط كوتاه در مد يا تابع.
اين جبهه تازه اي از ديدن از طريق حمل ALLS مي آيد در اشكال و اندازه هاي بي شماري است. نتيجه نهايي احساس شگفت انگيزي تازه و مدرن در مقايسه با سلف ني فروتن خود را، به ويژه با توجه به تعداد گزينه هاي رنگي روشن است. در اينجا، 9 از بهترين، از وينيل زرد آفتابي رداء به فيروزه اي فلزي حمل و نقل كردن همه نبوغ محض Skinnydip است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۰۸:۴۱:۴۲ ] [ alexandrina ]

كيم كارداشيان غرب معروف او را به اولين توپ مت مه 2013 حضور داشتند، لباس پوشيدن و در سفارشي گيونچي و تنها چند هفته قبل از تولد نخستين فرزند او، شمال غرب است. اما اين آخرين باري كه او را سبك زايمان به فرش قرمز در جشن و سرور را ندارد. با توجه به به روز رساني در برنامه او امروز، آن را معلوم است كه او دو ماه باردار در اين مراسم در سال 2015. بود "من در تلاش بود براي پنهان كردن آن،" بار خوانده شدن پيام خود را. در درخشان، طراحي شفاف توسط روبرتو كاوالي، ستاره تلويزيون واقعيت پنهان او در حال رشد دست انداز كودك در راه پر زرق و برق ترين. "الهام من براي لباس از نگاه شر در اولين جشن ملاقات آمد، گفت:" كارداشيان غرب، كه نشان داد كه او تا به حال يك لحظه دنياي طرفداران ملاقات افسانه اي عملكرد آن شب.
لباس خود را يكي از ترين صحبت در مورد به نظر مي رسد از شب، به دليل ماهيت جذب مي كند آن بود. لبه انتهاي تحتاني لباس و پيراهن وكت پر جاروب فرش، وام غرب نوع درام انتظار داريد به پايين راهرو، در حالي كه قاب محض اشاره به پوست. او به وضوح خاطرات خوشي از لباس شب-او از شب نوشته صميمي، تصاوير پيش از اين هرگز ديده مي شود از آن را به رفتن با پست فلاش بك است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۵۵:۲۷ ] [ alexandrina ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب